0 5
Ve schránce
další fotky
Méně fotek

CAN-AM Outlander Max 1000R LTD

Cena:

469 990 Kč

Kraj:

Jihočeský

Značka:

Can-Am

Karosérie:

Čtyřkolka

Palivo:

benzín

Stav vozu:

nové

Rok výroby:

2017

Výkon:

61 kw

Objem:

1000 ccm

Servisní knížka:

Ne

První majitel:

Ne

Odpočet DPH:

Ano

Další výbava:

Popis nabízeného motocyklu CAN-AM Outlander Max 1000R LTD:

Nejvyšší třída čtyřkolky pro cestovní použití: CAN-AM OUTLANDER MAX 1000 LTD Perfektní motor, silný dvouválec do V, ROTAX, skvělý zátah, výborný průběh - možnost jednoduchého omezení výkonu přes diagnostiku (jeden klíček Vám můžeme snížit například na poloviční výkon a druhý otevřít na plno... záleží na Vás co budete potřebovat, jak budete chtít) Vzduchový podvozek, tlačítkem na řídítkcáh si libovolně, i za jízdy, nastavíte tuhost a výšku, zadních tlumičů. Celkem 6 poloh, kompresor sám dofoukne či upustí, aby jízdní vlastnosti vyhovovali terénu po kterém pojedete. (dále máte k dispozici hadici pro dofouknutí pneu.. komresor pro foukání tlumičů lze využít i pro dofouknutí pneumatik. Posilovač řízení, dynamický, sám se s vyšší rychlostí čtyřkolky přitvrdí, jinak si můžete sami vybrat ze 3 režimů (minimum, medium, maximum) PERFEKTNÍ ZÁLEŽITOST!!! Can-Am má samozřejmě velmi širokou škálu příslušenství: http://www.ctyrkolky-bce.cz/images/katalo_offroad_2015/2015_Can-Am%20ATV-SSV_PAC%20brochure_EN%20(INTL%20version).pdf Je to ta nejluxusnější čtyřkolka, jaká kdy byla vyrobena? To nám řekněte vy! Představujeme vám nejsilnější a nejvšestrannější čtyřkolku na trhu, doslova nabitou tím nejlepším vybavením pro kilometry a kilometry jízdy. Až dosud se mohla směle pochlubit nejsenzačnější výbavou na trhu – my jsme se ale rozhodli ještě něco přidat... Za skvělý výkon vděčí dvouválcovému motoru ROTAX 1000 ccm, který má díky lepší kalibraci v průměru o 11% nižší spotřebu. Unikátní technologie EFI navíc umožňuje snadné startování bez dušení a automatické přizpůsobení změnám nadmořské výšky. Že je tahle mašina doopravdy revoluční, o tom svědčí také vzduchový podvozek ASC, první systém pneumatického zavěšení, s nímž si může řidič přizpůsobit výšku a tuhost podvozku přesně podle svého gusta. Kompresor, který aktivuje nastavitelný šestipolohový systém ASC, lze použít také k dofouknutí pneumatik. Další lahůdkou je posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy, který snižuje namáhavost řízení a činí čtyřkolku ovladatelnější. Tím ale výčet fantastické výbavy zdaleka nekončí: skvěle osvětlená palubní deska s vylepšeným multifunkčním digitálním displejem vám zajistí přehledné a srozumitelné informace o motoru, stavu paliva, světlech i případných obtížích. Vypilovaná kalibrace stroje se zase postará o rychlejší zapojení předního diferenciálu Visco-Lok QE a rychlejší reakci stroje v kluzkém terénu. Drsnou jízdu vám zpříjemní i automatická převodovka s možností předřadit rychlost vpřed pro běžnou jízdu, redukci pro tah a náročný terén, neutrál, zpátečku a parking, dále vynikající systém předního zavěšení s upravenou geometrií v podobě dvojitých A-ramen spolu s unikátně řešeným nezávislým zavěšením zadních kol TTI s masivními vlečnými rameny, které zajišťuje snadnou absorpci nárazů a eliminuje opotřebení pneumatik. Uvidíte, že ultralehký, a přitom úžasně pevný rám SST G2 s nízko posazeným těžištěm je řešen tak skvěle, že se doslova vznáší nad kládami, kameny a všemi ostatními překážkami. 26-palcové radiální pneumatiky Badlands, dodávající stroji skvělou trakci, vnitřní brzdové kotouče, které se postarají o vynikající centralizaci hmotnosti pro lepší ovládání, neochabující sílu při brzdění a lepší ochranu před bahnem, štěrkem a odskakujícími kaménky, to vše je zárukou plynulého řízení a výborné akcelerace. Tento model s prodlouženým rozvorem kol je upraven speciálně pro jízdu ve dvou. Plně integrované sedadlo spolujezdce (2-up) je mírně zvýšeno, což pasažérovi umožňuje skvělý výhled. Ergonomická opěrka zad, madla pro držení a stupačky činí jízdu také velmi pohodlnou a bezpečnou. Díky unikátnímu systému CRS lze sedadlo spolujezdce během několika sekund velmi snadno demontovat a na zadní nosič instalovat objemnou korbu. Modifikovaný podvozek s umístěním řidiče a spolujezdce v přední části zadní nápravy zajišťuje skvěle vyváženou pozici jezdců a stabilitu i v nejdrsnějším terénu. Nad bezpečností zaparkované čtyřkolky bdí digitálně kódovaný bezpečnostní systém DESS. Praktické přední a zadní ocelové zahrádky (nosnost 45 kg vepředu, 90 kg vzadu) s pevnou konstrukcí a velkou úložnou kapacitou vám zase přijdou vhod při převážení nákladu. BRP se vyřádila i v designu: Outlanderu to teď s agresivní maskou, zbrusu novými litými hliníkovými koly, zadním světlem či aerodynamicky tvarovanými řídítky s vroubkovaným povrchem sluší ještě víc než kdykoli předtím. A aby toho nebylo málo, má tento limitovaný model luxusní bílý vzhled, díky němuž vždy budete středem pozornosti! Sami uznejte, že tenhle krasavec dojde pravého ocenění na jediném místě... a nejsou to naše webové stránky! Základní výbava LTD = nejlepší rozšířená výbava na trhu - motor ROTAX 1000 V-twin (82hp) - posilovač řízení DPS se senzorem rychlosti a třemi režimy (MIN, MED, MAX) - zadní vzduchový podvozek FOX se 6-ti stupni tuhosti - přední samosvorný diferenciál Visco-Lok QE 4x4 - zadní zavěšení systémem vlečných ramen typu TTI - platforma SST G2 - magneto 650W - 3 x brzdový kotouč s dvoupístkovými třmeny - dvojitý okruh chlazení s dvojnásobným chladičem - multifunkční digitální displej - bezpečnostní kódovaný systém D. E. S. S. - navigace Garmin MONTANA 650 touch - přední světlomety 240W - kryty rukou - přední a zadní pevnostěnný nárazník - snadno vyjímatelná sedačka spolujezdce - plastové rozšíření blatníků - palivová nádrž (20,5 l) - hliníková kola - agresivní radiální pneu Carlisle - elektrická zásuvka pro přívěs - naviják Warn RT30   Výhody pro řidiče: - vše instalováno při výrobě - bohatá výbava - dokonalá turistická čtyřkolka

Přeposlat známému

*

*

*

Dotaz na bližší info k inzetátu

*

*

*

Další nabídky firmy